Post by nibbmomnailessound on Mar 8, 2022 12:43:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti esimerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Tunne olosi turvattomaksi, kun pelaat sovellusta, jolla on lupa lukea puhelimeni tilaa ja lukea muistiani ja joilla on mahdollisuus poistaa sisältö.
Turbo Dismount™ Simulyasiya nfh
Mutta autot maksaa ja kentät
se on ok, luulen, että sen on oltava vapaampi, kuten tarkoitan uusilla kartoilla tai lempinimellä, joka on samaa mieltä
Haluaisin tästä pelistä, mutta mikään ei muuttanut autoja ja karttoja, joudut silti maksamaan kaikki edelleen samana, joten se on kamalaa
Turbo Dismount™ Simülasyon tilu
Se on niin hauskaa ja peli on niin tyydyttävä, mutta siinä on niin paljon bugeja
Hyvä peli ei tarvii ostaa uusii autoi ku kattoo vaa videon
Hauskaa, mutta voi kyllästyä nopeasti
täydellisyyttä! jos ei kaikkeen olisi niin korkeat hinnat.😔😔😔
Tää ei oo kiva ellei osta niit leveleit ja autoi
Turbo Dismount™ Simulyasiya nfh
Tämä on typerää, että joudut maksamaan ajoneuvoista tai ainakin luulen niin, siksi annoin sille kaksi tähteä, mutta muuten kuin hyvä peli
Turbo Dismount™ Simulyasiya fpzb
Kivaa ajan kulua
sinun on lisättävä lisää paikkoja, on tylsää pelata samoja paikkoja uudestaan ja uudestaan
on hauska peli, mutta kun teet kaikki yhdistelmät, se käy tylsäksi .. ...... miksi luet tätä edelleen
Jostää on joku jatko osa niin ykkönen on paljon parempi.
Rakastan tätä peliä, mutta annoin sille 4 tähteä, koska et voi ajaa autoja mutta silti todella hauska peli.
Tämä on kaikkien aikojen paras simulaattori! Suosittelen vain lisäämään uusia ajoneuvoja, kuten motocrossia, sivuvaunuja jne. Ja ehdotan myös, että voit laittaa 2 tai useampia ihmisiä yhteen ajoneuvoon. Kiitos, että kuuntelitte arvosteluni. Toivon, että voit toteuttaa toiveeni... Luotan sinuun todella, Secret Exit Ltd. Jälleen... kiitos paljon "keksimisestä" niin mahtavan pelin.
Loistava peli, se on tärkein peli pelijonossa noin vuoden peliin ja sinulla on video hyvästä pelistä ps olet menossa läpi hyvää peliä pelille, joka on paras peli sinä!! 🤬🤬🤬 Ystävällisin terveisin, heillä on elämisen taidot ja uskon, että he voivat olla tarpeeksi hyviä ollakseen suhteessa siihen ihmisen kanssa, joka on pimeässä tai toisen kanssasi, niin että he ovat vähän enemmän houkuttelevampi kuin muut ja uskon, että sinulla on hyvä.
rakastan peliä, tarvitsee vain lisää päivityksiä ja karttoja
Se on niin ragdollya! Olen ostanut niin paljon asioita, jotka ovat siistejä 😎! Rakastan sitä niin paljon, koska teet siitä ragdollyn;
Ihan muuten 5 tähteä mutta ei anna ladata
Turbo Dismount™ ব্যাজ fzk
Täysin roska ei anna minun edes ohjata ei ohjaa kunnolla En ymmärrä peliä ANNA JOKA MINUN PELAA
Tosi hauska
Peli on hyvä, mutta lisää rakettilaivoja, joiden pohjassa on miinoja, niin rakettilaiva putoaa miinojen päälle
Peli on ihan hyvä tylsien hetkiä tappaja. Pari huonoa puolta pelistä löytyy. Ensimmäinen sovellus lie omasta liikaa akkua. Toista asiaa on vähän, lisää pitää ostaa. Hinnat on omasta todella todella korkeat, mutta eiköhän joillekin ole varaa maksaa päälle 5€, että saa kaikki ominaisuudet käyttöön.
Tää on aika hyvä mut ehkä vähän rasittava välil
Shoot Bubble - Fruit Splash કેઝ્યુઅલ fig
Nautin todella pelistäsi. Ole hyvä ja lisää päivityksiä, koska tämä peli alkaa olla minusta kyllästynyt. Jos se kestää kolme vuotta, se riittää minulle niin kauan kuin minulla on uusi auto tai kartta. Se kaikki. Mukavaa päivää\yötä. Päivitän tämän arvion joka vuosi.
En jaksa pelata
Heidän huijauksensa oli aika tylsä, koska heillä on sama sovellus autojen lähettämiseen ja sinä teet sen aina ja uudestaan. Minusta heidän pitäisi tehdä testamentti, että voit ostaa muita karslakeja kolikoilla, koska todella tylsä O, mutta kyllä peli oli hyvä alussa Scott nämä uudet henkilöt ja haluaisin ajatella, että he saivat, mutta peli ei ollut niin hyvä, joten osittain varma, kuten hanki peli, mutta sinun Palmin pitäisi ai joo, peli on tylsä😡🤬😡🤬😡😤
Hieno peli, mutta lisää karttoja, siinä kaikki, mitä voin sanoa tästä pelistä
Legendaarinen
Hyvin tehty peli ja hyvää ajankulutusta
Ennen oli hyvä, mutta jostain syystä en voi siirtää kameraani ympäriinsä plz fix dis