Post by nibbmomnailessound on Mar 8, 2022 13:05:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Planet Bomber! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Planet Bomber! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig alt hack ▞▞▞
▞▞▞ Planet Bomber! 2022 version ▞▞▞
Giftgas og a-bomber førte til grundforskningens syndefald ... igen ifølge myten først blev bosat i som deres hjem på den blå planet.
Koraller laver vildt comeback efter atomprøvesprængning
Se pc- og Mac-spil | Origin
Hjemmeplade ▷ oversættelse til engelsk, udtale, synonymer ...
Meget godt, det er sjovt i det hele taget, men det sparker mig altid. Det fryser bare og bliver til en hvid skærm, og alt hvad jeg kan gøre det rydde alt! Super svært at få et godt gameplay. Men da det er så haltende, kan jeg næsten ikke gøre noget, men i hvert fald, hvis det ikke halter, ville det være ret godt.
Simpelt og sejt koncept til et inaktivt spil, men det er ekstremt nemt. Bare opgrader alt og se, når hvert niveau forsvinder. Kunne have været meget mere sofistikeret og engagerende, men jeg slog spillet på mindre end en dag, mens jeg ikke engang tappede efter ekstra hjælp. Gør det sværere og holder længere, så vi rent faktisk kan bruge mere tid på det.
Dette spil er ret sjovt, men der er annoncer 24/7, men du kan sætte på flytilstand, så du ikke får annoncerne, og spillet betaler for at vinde
1 spiller · Luft · Arcade · Crazy · Forsvar · Kamp · Spil · Spil
Se, jeg spiller dette spil, fordi jeg kan lide inkrementelle tomgangsspil. Men når jeg kommer tilbage og trykker se en annonce for x2, forventer jeg at få x2. Dog ikke med dette spil. du får ikke engang den normale belønning efter at have set annoncen. Jeg har været udsat for dette flere gange. Jeg har fået den til at give mig den normale x2-belønning to gange. Ikke én eneste gang har jeg fået x2-belønningen. gfys
OK, jeg
Anstændigt koncept, men alt for mange annoncer. Ikke let at lytte til lydbog, mens du spiller dette spil, b/c annoncer kommer i vejen.
Dette spil er en lille smule vanedannende, men hvorfor kan vi ikke tjene diamanter ved at ødelægge højere planeter eller se en annonce, og der er ingen støj eller lyde i dette spil som ingen eksplosion, jeg bliver af en eller anden grund lidt mere udfordrende, men i det mindste noget
40 Gratis billeder af Bombe+Dynamit - Pixabay
spillet er en god tidsspilder. Men når jeg logger ind igen for at samle mine mønter og ser videoen for at fordoble dem, kommer videoen op, men så samler jeg ikke noget som helst. ingen dobbelt, intet.
Elsker revolutionerende inaktivt missil-gameplay, gode opgraderinger. Men vil gerne have mulighed for at opgradere missiler.
Annonce hvert 5. sekund, intet forklares, ingen mærkbar forskel mellem begyndelses- og very *friendly* personspil, betalte funktioner med endnu flere betalte funktioner, ublu priser for praktisk talt ingenting, kræver en brainlet at lave et spil som dette. Download ikke, det er kun for indtjening.
Planet Bomber! आर्केड गेम psc
Planet Bomber! 街機 obwy
spillet fejlede så meget, det er ikke sjovt, jeg havde 3 prestigeskibe, og det sendte mig tilbage til niveau et FLERE gange med ALLE mine niveaustigninger, spillet er sjovt, det roder bare meget
Dette spil er godt, jeg kan godt lide konceptet, men hvert 5. minut går spillet ned og genstarter spillet. Reparer dit spil fyr FIX IT!
Det er et godt spil, selvom efter et stykke tid nu, så det bliver svært at ødelægge, og selvom du øger dine power Metals, hjælper det dig stadig ikke overhovedet, og efter at du kommer til 100-niveau, så genstarter du dig bare til det første niveau
Den eneste ulempe er sååå mange annoncer. De skal omdøbe den til. "Planet ads Bomber" vel vidende, at virksomheden skal "tjene penge", men er for meget i dette spil. Jeg har spillet omkring 10 minutter, og jeg fik en annonce. Efter hver ødelæggelse af planet eller "niveau", og det tager omkring 1 min at dræbe en, så i alt omkring 8 annoncer plus 2 annoncer, der skal tages "for at se speedboost" alt i alt a er et godt spil...men overbelastningen af annoncer dræber det
Dette spil er okay. Først blev jeg ret interesseret. Men efter et stykke tid begynder spillet at blive kedeligt.
Jeg forstår meningen med annoncer, men der er grænser. Denne app passerede denne grænse og så sig ikke tilbage. Det er tillade nok det værste af disse tappespil
Elsker spillet, og jeg kan ikke finde noget, jeg er ked af.
Keli spil
Jeg kan lide det, men jeg kan virkelig ikke lide det faktum, at missilerne holder op med at gå efter planeten og derefter begynder at kredse om den. Derefter akkumulerede beløbet til det punkt, hvor spillet spillede, til 1 frame i sekundet. Så vær venlig at rette det. ☺
Det er et spil centreret omkring at slå de 100 niveauer og gentage det igen. Det er sjovt... lidt første gang. Men efter det er det bare en kontinuerlig cyklus, der ikke bliver bedre.
virkelig sjovt, tid passer, det er virkelig sjovt og ser ud til at alt virker, sidst af alt synes jeg andre burde få dette spil!
Der er annoncer mellem hvert niveau, annoncer med hver indlæsningsskærm og annoncer i margenerne. Jeg tænkte 'det har været nogle sjove minutter, selv med annoncerne, jeg kan godt betale for at slippe af med annoncer, hvis det bliver ved med at være sjovt'. Så placerer de annoncer over niveauet, mens det spiller, og du kan ikke gøre noget, før du klikker på annoncen. Så når du gør det, vil en anden indlæses over niveauet. Efter det tredje niveau i træk på den måde afinstallerede jeg. Ikke værd at downloade, fortsæt med at rulle.
Det er et sjovt, godt spil, det eneste jeg beder om er, at der er lidt færre annoncer, jeg nyder ikke at se en reklame efter hvert niveau. Tak fordi du læste dette, det er stadig et fantastisk spil!
Sjov ting før i tiden, og måske endda nu, er der en fejl, der sender dig tilbage til den første planet, men beholder alt det andet, du havde, så du dybest set bare ville helt opløse planeten med en enkelt bombe.
alt er perfekt det eneste jeg ikke kunne lide var da våben skød tilbage og ødelagde misslerne
Planet Bomber! Arked vtg
Pokémon UNITE Acción tij
Planet Bomber! 아케이드 tml
Dragon Ball Z (arkadespil)
Spillet var sjovt i et kort stykke tid, konceptet blev hurtigt kedeligt, også var der waaayyyy til mange annoncer, hvert eneste minut føles det som om en annonce dukker op, de har et medlemskab for at stoppe annoncerne, men hvem skal købe det på et lige så lækkert spil som dette
Planet Bomber! Arcade cnuq